„Apple“ prekės ženklas tapo pačiu brangiausiu pasaulyje

„Apple“ kompanijos sėkmė, rodos, nesustabdoma. Kompiuterių ir telefonų gamintoja pagal pelną aplenkė „Microsoft“ ir tapo pačia pelningiausia telefonų gamintoja pirmajame šių metų ketvirtyje. Be to, tai dar ne viskas. Kompanijos prekės ženklas – prakąstas obuolys – tapo labiausiai žinomu ir pačiu brangiausių prekės ženklu rinkoje bei aplenkė iki šiol karaliavusį „Google“ prekės ženklą.
 

Populiariausias prekės ženklas - prakąstas obuolys

Pagal WPP grupės duomenimis, „Apple“ prekės ženklo populiarumas ir vertė pernai išaugo net 84 proc. ir pasiekė 153,3 milijardų JAV dolerių piniginę vertę. Tai yra gerokai daugiau negu „Google“, šios kompanijos prekės ženklas kainuoja 111,5 milijardus JAV dolerių.


Specialistai taip pat pabrėžia, jog „Apple“ pajėgė viską padaryti per labai trumpą laiką. Kompanija nėra šimtametė, tačiau jie pajėgė įteikti savo vartotojams savitą mąstymo modelį. Ši kompanija pajėgė pasiekti tokį populiarumą, jog ištarius žodį „Apple“ daugelis mūsų pirma pagalvoja ne apie obuolį, tačiau apie „iPhone“ išmanųjį telefoną.


Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas