„Bitė“: 41 proc. išmaniųjų telefonų savininkų tik skambina ir rašo žinutes
„Ši tendencija šokiruoja, nes vartotojai perka išmaniuosius telefonus, tačiau jų neišnaudoja. Įrenginiai jiems galėtų suteikti žymiai daugiau naudos – pradedant el. laiškais, bendravimu socialiniuose tinkluose ir baigiant pramoginėmis programėlėmis. Vartotojams, jau turintiems išmaniuosius telefonus, norime parodyti, kaip už išleistus pinigus jie gali gauti didžiausią naudą“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.

Pasak jo, „Bitės“ Išmaniųjų mokykla skirta supažindinti išmaniuosius telefonus turinčius vartotojus, kuo šie įrenginiai gali būti naudingi ir mokyti, kaip pilnai išnaudoti visas jų galimybes. „Mūsų manymu, labai svarbu investuoti į vartotojų švietimą ir technologijų pristatymą, tačiau daryti tai paprastai, žmonės suprantama kalba ir būdais. Ilgalaikė švietimo programa sustiprina mūsų strateginę poziciją orientuotis į klientų poreikius ir suteikti jiems realią naudą“, – sakė Ch. Robbinsas.

„Bitės“ Išmaniųjų mokyklos veikia visuose bendrovės salonuose Lietuvoje. Čia užsukusiems vartotojams konsultantai parodys, kaip naudotis išmaniųjų telefonų funkcijomis ir pageidaujant nemokamai įdiegs populiariausias programėles: socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook“, lietuviškų naujienų portalų, el. pašto klientus ar žaidimus. Taip pat vartotojai galės peržiūrėti video instrukcijas, dalyvauti žinių patikrinimo testuose, loterijose.

Pagrindinių išmaniųjų telefonų funkcijų svarbą parodo ir vartotojų, kurie išnaudoja daugiau išmaniųjų telefonų funkcijų, tyrimas. 48 proc. išmaniųjų telefonų Lietuvoje savininkai naršo po interneto puslapius, 46 proc. – tikrina el. paštą, o trečdalis bendrauja socialiuose tinkluose.

Šalies gyventojų nuomonės ir išmaniųjų telefonų funkcijų naudojimo tyrimą atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter“ šių metų kovo pabaigoje. Tyrimo metu buvo apklausti 1007 respondentai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.

Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas